Erich Joachimsthaler & David A. Aaker : Brandien johtaminen
Alkaen 19,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-5F0B71

Brandien johtaminen tarjoaa kattavan ja käytännönläheisen näkemyksen brandi-identiteetin merkityksestä, brändiarkkitehtuurista sekä vahvojen brändien rakentamisesta nykyaikaisessa kilpailuympäristössä.
Brandien tunnettuus, koettu laatu, asiakasuskollisuus, vahvat brandimielleyhtymät ja selkeä brandipersoonallisuus ovat välttämättömiä kovassa kilpailussa.
Aakerin ja Joachimsthalerin Brandien johtaminen on kattava ja käytännönläheinen; yli kolmensataan tapaustutkimukseen perustuvassa teoksessa laajennetaan brandi-identiteetin käsitettä ja nostetaan esille kysymys brandiarkkitehtuurista – siitä, miten brandit liittyvät toisiinsa. Teoksessa käsitellään brandien tehokasta rakentamista ja niitä organisatorisia haasteita, joita brandien maailmanlaajuinen johtaminen luo. Kirjoittajat kuvaavat, miten brandid strateginen ja mieten organisatoriat voivat korvaamassa klassisen brandijohtamisen ja miten organisaatiot voivat tehdä tästä muutoksesta menestyksen. Uudenlainen brandijohtaminen muodostuu laajaksi länteen organisaatioiden toimintaan ja johtamiseen ja tarjoaa brandiden brandijohtamisen näkökulma, jota tarvitaan vahvojen brandien rakentamiseksi. Yhdinkohtia havainnollistetaan lukuisilla ja monihaitaa käytäntöjä kuvaavilla yritysesimerkeillä, mm. Adidakselta ja Nikelta saatavilla opeilla.
David Aakerin vaikutusta brandiajatteluun voidaan verrata Frederick Taylorin saavutuksiin tieteellisen liikkeenjohdon alalla tai Peter Druckerin työhön johtamiskäsitysten uudistajana. Tässä Erich Joachimsthalerin kanssa kirjoittamassaan kirjassa Aaker esittelee tämän elämäntyönsä tuloksia entistäkin havainnollisemmin, oivaltavammin ja pitemmälle kehiteltyinä. Kirjassa tarttutaan huomisen haasteisiin tarkastelemalla sponsorointia ja internettiä brandiajattelun osana.
Peter Sealey
Johtajiston jäsen, Center for Marketing and Technology, University of California-Berkeley
Coca-Cola Companyn entinen globaali markkinointijohtaja
Brandiajattelu on liiketoiminnassa huippuajankohtainen käsite. Eikä syyttä. Jo aiheen käsittelytapaan sisältyy aimo annos "brandia": David Aaker itse.
Tom Peters
The Circle of Innovation -kirjan tekijä
Aakerin ja Joachimsthalerin Brandien johtaminen on kattava ja käytännönläheinen; yli kolmensataan tapaustutkimukseen perustuvassa teoksessa laajennetaan brandi-identiteetin käsitettä ja nostetaan esille kysymys brandiarkkitehtuurista – siitä, miten brandit liittyvät toisiinsa. Teoksessa käsitellään brandien tehokasta rakentamista ja niitä organisatorisia haasteita, joita brandien maailmanlaajuinen johtaminen luo. Kirjoittajat kuvaavat, miten brandid strateginen ja mieten organisatoriat voivat korvaamassa klassisen brandijohtamisen ja miten organisaatiot voivat tehdä tästä muutoksesta menestyksen. Uudenlainen brandijohtaminen muodostuu laajaksi länteen organisaatioiden toimintaan ja johtamiseen ja tarjoaa brandiden brandijohtamisen näkökulma, jota tarvitaan vahvojen brandien rakentamiseksi. Yhdinkohtia havainnollistetaan lukuisilla ja monihaitaa käytäntöjä kuvaavilla yritysesimerkeillä, mm. Adidakselta ja Nikelta saatavilla opeilla.
David Aakerin vaikutusta brandiajatteluun voidaan verrata Frederick Taylorin saavutuksiin tieteellisen liikkeenjohdon alalla tai Peter Druckerin työhön johtamiskäsitysten uudistajana. Tässä Erich Joachimsthalerin kanssa kirjoittamassaan kirjassa Aaker esittelee tämän elämäntyönsä tuloksia entistäkin havainnollisemmin, oivaltavammin ja pitemmälle kehiteltyinä. Kirjassa tarttutaan huomisen haasteisiin tarkastelemalla sponsorointia ja internettiä brandiajattelun osana.
Peter Sealey
Johtajiston jäsen, Center for Marketing and Technology, University of California-Berkeley
Coca-Cola Companyn entinen globaali markkinointijohtaja
Brandiajattelu on liiketoiminnassa huippuajankohtainen käsite. Eikä syyttä. Jo aiheen käsittelytapaan sisältyy aimo annos "brandia": David Aaker itse.
Tom Peters
The Circle of Innovation -kirjan tekijä
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Erich Joachimsthaler & David A. Aaker |
| Teoksen nimi | Brandien johtaminen |
| Alkuteos | Brand leadership |
| SKU | P-BRAN-5F0B71 |
| Avainsanat | yritykset, johtaminen, brandit, merkkitavarat |
