David Boyle : Authenticity : brands, fakes, spin and the lust for real life

8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-AUTH-B41D3A
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

David Boylen teos pureutuu aitouden, brändien ja mielikuvien risteyskohtaan nyky-yhteiskunnassa, jossa aitojen elämysten kaipuu haastaa markkinoinnin keinot ja globaalin kulutuksen. Teos tarkastelee modernien ilmiöiden ja mielikuvien kautta sitä, miksi 'aito' on noussut niin keskeiseksi arvoksi ja miten tämä muutos vaikuttaa talouteen ja kulttuuriin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäDavid Boyle
Teoksen nimiAuthenticity : brands, fakes, spin and the lust for real life
SKUP-AUTH-B41D3A
Avainsanatmarkkinointi, mielikuvat, tavaramerkit, brändit, aitous, autenttisuus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja