Denise H. Sutton : Globalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century
95,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-GLOB-3DE7F1

Denise H. Suttonin tutkima Globalizing ideal beauty paljastaa, miten J. Walter Thompson -mainostoimiston naispuoliset copywriterit muokkasivat 1900-luvun kauneusihanteita ja amerikkalaisen mainonnan vaikutusta maailmanlaajuisesti. Kirja perustuu laajaan alkuperäiseen arkistotutkimukseen ja nostaa esiin työssäkäyvien naisten suuren merkityksen liike-elämässä ja kulttuurissa.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Denise H. Sutton |
| Teoksen nimi | Globalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century |
| SKU | P-GLOB-3DE7F1 |
| Avainsanat | naiset, mainonta, mainostoimistot, kauneusihanteet, kohderyhmät, Advertising agencies, Beauty, Personal, Women in advertising, Women in the advertising industry |
