Denise H. Sutton : Globalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century

95,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-GLOB-3DE7F1
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Denise H. Suttonin tutkima Globalizing ideal beauty paljastaa, miten J. Walter Thompson -mainostoimiston naispuoliset copywriterit muokkasivat 1900-luvun kauneusihanteita ja amerikkalaisen mainonnan vaikutusta maailmanlaajuisesti. Kirja perustuu laajaan alkuperäiseen arkistotutkimukseen ja nostaa esiin työssäkäyvien naisten suuren merkityksen liike-elämässä ja kulttuurissa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäDenise H. Sutton
Teoksen nimiGlobalizing ideal beauty : how female copywriters of the J. Walter Thompson Advertising Agency redefined beauty for the twentieth century
SKUP-GLOB-3DE7F1
Avainsanatnaiset, mainonta, mainostoimistot, kauneusihanteet, kohderyhmät, Advertising agencies, Beauty, Personal, Women in advertising, Women in the advertising industry
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja