Digitaalinen tarjontaketju : tavara- ja tietovirrat uudessa taloudessa
Alkaen 15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-DIGI-EA2025

Digitaalinen tarjontaketju pureutuu digitaalisten tavara- ja tietovirtojen merkitykseen ja hallintaan muuttuvassa yritysmaailmassa, selkeyttäen e-businessin, internetin ja digitaalisuuden käytännön vaikutuksia liiketoimintaan ja tarjontaketjun johtamiseen. Kirja yhdistää liiketoiminnan ja tietojärjestelmien osaamisen tuoden konkreettisia esimerkkejä yritysten kehityspoluista.
Kenelle: yritysjohdolle, liiketoiminnan ja tietojärjestelmien kehittämisestä kiinnostuneille
Uusi talous muuttaa yritysmaailman perusluonnetta radikaalisti. Käsitteet e-business, digitaalisuus ja internet ovat epäselviä, ja ne aiheuttavat epävarmuutta ja sekaannusta. Tämä teos poistaa näihin asioihin liittyvää humua ja käsittelee käytännönläheisesti niiden vaikutusta yrityksen tarjontaketjuun ja liiketoimintaan eri kehitystasoilla.
Kirjan pääpaino on tarjontaketjun toiminnan suunnittelussa ja johtamisessa. Mukana on yritysesimerkkejä niin tarjontaketjun suunnittelusta, johtamisesta kuin tietojärjestelmien hyödyntämisestäkin. Teos on tarkoitettu yritysjohdon työkaluksi tarjontaketjun johtamiseen uudessa taloudessa, ja se haastaa lukijansa ottamaan kantaa e-maailmaan.
Tarjontaketjun johtamiseen tarvitaan sekä tietojärjestelmäosaajia, jotka ymmärtävät liiketoimintaa että liiketoimintaosaajia, jotka ymmärtävät tietojärjestelmien tuomia mahdollisuuksia. Digitaalinen tarjontaketju rakentaa siltaa näiden kahden lähestymistavan välille.
KPMG:n asiantuntijat ovat koonneet kirjaan erilaisia näkemyksiä yrityksen toiminnan kehittämisestä integroitujen tietojärjestelmien avulla.
Kirjan pääpaino on tarjontaketjun toiminnan suunnittelussa ja johtamisessa. Mukana on yritysesimerkkejä niin tarjontaketjun suunnittelusta, johtamisesta kuin tietojärjestelmien hyödyntämisestäkin. Teos on tarkoitettu yritysjohdon työkaluksi tarjontaketjun johtamiseen uudessa taloudessa, ja se haastaa lukijansa ottamaan kantaa e-maailmaan.
Tarjontaketjun johtamiseen tarvitaan sekä tietojärjestelmäosaajia, jotka ymmärtävät liiketoimintaa että liiketoimintaosaajia, jotka ymmärtävät tietojärjestelmien tuomia mahdollisuuksia. Digitaalinen tarjontaketju rakentaa siltaa näiden kahden lähestymistavan välille.
KPMG:n asiantuntijat ovat koonneet kirjaan erilaisia näkemyksiä yrityksen toiminnan kehittämisestä integroitujen tietojärjestelmien avulla.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Björn Heir & Ella Juneja ym. |
| Teoksen nimi | Digitaalinen tarjontaketju : tavara- ja tietovirrat uudessa taloudessa |
| SKU | P-DIGI-EA2025 |
| Avainsanat | verkkokauppa, Internet, yritykset, yritystoiminta, yrityskulttuuri, tietoyhteiskunta, kehittäminen, liiketoiminta, sähköinen viestintä, asiakaspalvelu, tietoverkot, tuotannonsuunnittelu, tietojärjestelmät, logistiikka, materiaalitalous, tiedonhankinta, tuotanto, ostot, tietovirrat, sidosryhmät, kysyntä, tarjonta, materiaalivirrat |
