Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen

Tämä kattava opas avaa elintarvikeyrityksen brändin rakentamisen keskeiset vaiheet, strategisesta suunnittelusta pakkauksen rooliin tuotteiden erilaistamisessa.
Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen - kirjassa kerrotaan, kuinka omasta tuotteesta voi määrätietoisesti rakentaa brändin. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta, joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirja kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Oppaaseen on koottu keinoja, joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voidaan vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjasta löytyy myös tavaran toimittamiseen liittyviä pelisääntöjä ja käytäntöjä eri kanavavaihtoehdoissa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Muut tekijät | Toimittanut: Sara Raijas ja Taina Harmoinen |
Teoksen nimi | Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen |