Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen

8,60 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ELIN-37FED7
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Tämä kattava opas avaa elintarvikeyrityksen brändin rakentamisen keskeiset vaiheet, strategisesta suunnittelusta pakkauksen rooliin tuotteiden erilaistamisessa.

Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen - kirjassa kerrotaan, kuinka omasta tuotteesta voi määrätietoisesti rakentaa brändin. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta, joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirja kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Oppaaseen on koottu keinoja, joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voidaan vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjasta löytyy myös tavaran toimittamiseen liittyviä pelisääntöjä ja käytäntöjä eri kanavavaihtoehdoissa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätToimittanut: Sara Raijas ja Taina Harmoinen
Teoksen nimiElintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja