Elisa Juholin : Viestinnän vallankumous

Alkaen 21,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-VIES-9069DA
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Viestinnän merkitys työyhteisöissä korostuu enemmän kuin koskaan, kun jokaisesta työntekijästä tulee viestinnän vaikuttaja. Elisa Juholin auttaa löytämään uusia tapoja kehittää työyhteisöviestintää monipuolisesti ja tehokkaasti.

Kenelle: Sopii organisaatioiden viestintää kehittäville sekä työyhteisöviestinnästä kiinnostuneille.

Elämme viestintäyhteiskunnassa, ja työmme on yhä enemmän viestintää. Käytännössä tämä viestinnän vallankumous tarkoittaa, että viestintä ei ole enää vain johdon ja viestintäammattilaisten asia vaan jokanaisen ja -miehen oikeus ja velvollisuus. Uusi todellisuus on monille uutta ja hämmentävää - ei vähiten esimiehille ja johtajille, joiden viestintätaidoille asetetaan jatkuvasti enemmän vaatimuksia.

Kirjassa käydään läpi kaikki työelämän keskeiset tilanteet ja niihin liittyvät viestinnälliset asiat, esimerkiksi tiedonkulun ongelmat, uuden työntekijän perehdyttäminen, muutoksen läpivieminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen, esimiehen ja johtoryhmän viestintä, projektien viestintä sekä asiantuntijayhteisön erityishaasteet. Käytännön työtä helpottamaan teoksessa on paljon muistilistoja ja kysymyksiä, joiden avulla lukija voi hahmottaa ja kehittää omaa ja organisaationsa viestintää.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja