Elisa Juholin : Viestinnän vallankumous

Alkaen 49,20 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-VIES-9069DA
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Työyhteisöviestinnän rooli on muuttunut ratkaisevasti: nykypäivänä viestintä kuuluu kaikille organisaation jäsenille ja on keskeinen osa arkea. Elisa Juholinin teos tarjoaa selkeää ajattelua ja konkreettisia työkaluja työelämän viestintähaasteiden ratkomiseen.

Takakansi

Elämme viestintäyhteiskunnassa, ja työmme on yhä enemmän viestintää! Käytännössä tämä viestinnän vallankumous tarkoittaa, että viestintä ei ole enää vain johdon ja viestintäammattilaisten asia vaan jokaisen naisen ja -miehen oikeus ja velvollisuus. Uusi todellisuus on monille uutta ja hämmentävää — ei vähiten esimiehille ja johtajille, joiden viestintätaidoille asetetaan jatkuvasti enemmän vaatimuksia.

Tämä kirja kirkastaa viestinnän vallankumouksen mukanaan tuomaa uutta ajattelua ja tarjoaa ideoita arjessa selviytymiseen. Kirjassa käydään läpi kaikki työelämän keskeiset tilanteet ja niihin liittyvät viestinnälliset asiat, esimerkiksi tiedonkulun ongelmat, uuden tiedon omaksumisen, asenteiden muuntamisen läpivieminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen, esimiesten ja johtoryhmän viestintä, projektien viestintä sekä asiantuntijatyöhön erityishaasteet. Käytännön työtä helpottamaan teoksessa on paljon muistilistoja ja kysymyksiä, joiden avulla lukija voi hahmottaa ja kehittää omaa ja organisaationsa viestintää.

Kirjan oheen on mahdollista liittää Biblio.fi-verkkopalvelu (www.biblio.fi), joka on yhteisöllinen työkalu kaikille niille, joiden työ on viestintää kokonaan, joltain osin, välillä tai satunnaisesti. Palvelu sisältää mm. Työpöytä-osion, jossa voidaan työstää tämän kirjan asioita ja materiaaleja yhdessä muiden kanssa. Työkirjat, opetusmateriaalit, uudet työhön liittyvät työkalupakin täydennykset ja työyhteisön testit ovat myös mukana.

Kirja on yksi osa HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun T&K-hanketta Työyhteisöviestintä 2010 ja soveltaa sen tuottamaa uutta ajattelua.

Esittely

Elämme viestintäyhteiskunnassa, ja työmme on yhä enemmän viestintää. Käytännössä tämä viestinnän vallankumous tarkoittaa, että viestintä ei ole enää vain johdon ja viestintäammattilaisten asia vaan jokanaisen ja -miehen oikeus ja velvollisuus. Uusi todellisuus on monille uutta ja hämmentävää - ei vähiten esimiehille ja johtajille, joiden viestintätaidoille asetetaan jatkuvasti enemmän vaatimuksia.

Kirjassa käydään läpi kaikki työelämän keskeiset tilanteet ja niihin liittyvät viestinnälliset asiat, esimerkiksi tiedonkulun ongelmat, uuden työntekijän perehdyttäminen, muutoksen läpivieminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen, esimiehen ja johtoryhmän viestintä, projektien viestintä sekä asiantuntijayhteisön erityishaasteet. Käytännön työtä helpottamaan teoksessa on paljon muistilistoja ja kysymyksiä, joiden avulla lukija voi hahmottaa ja kehittää omaa ja organisaationsa viestintää.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja