Emanuel Rosen : The anatomy of buzz revisited : real-life lessons in word-of-mouth marketing - Real-life lessons in word-of-mouth marketing

6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1780482
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Emanuel Rosenin "The anatomy of buzz revisited" pureutuu tehokkaisiin word-of-mouth-markkinoinnin keinoihin, tarjoten ajankohtaisia esimerkkejä sekä strategioita sosiaalisen median aikakaudelle. Kirja avaa, miten aito suosittelu ja verkostot vaikuttavat tuotteiden ja ideoiden menestykseen.

Kenelle: Markkinoinnista, verkostoista ja viraalimarkkinoinnista kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäEmanuel Rosen
Teoksen nimiThe anatomy of buzz revisited : real-life lessons in word-of-mouth marketing - Real-life lessons in word-of-mouth marketing
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaDoubleday
Painovuosi2009
Painos3
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä360
Kielienglanti
ISBN9780385526326
KuntoHyvä (K3)
MuutaHieman kulumaa kansissa, aivan pienoista tahraisuutta kansissa
SKU1780482
Korkeus (mm)202
Syvyys (mm)133
Paksuus (mm)22
Paino (g)282
VerokantaALV 14 %
Avainsanatmarkkinointi, verkostot, sosiaaliset verkostot, viraalimarkkinointi
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja