Erica Selin : Kaikki on kiinni asiakkaasta : avaimia asiakastyöskentelyn hallintaan
Koko yritystoiminta sen suunnittelusta toteutukseen lähtee asiakkaista ja näiden tarpeista. Nykyaikana, kun tarjonta on runsasta, asiakkailla on aito vapaus valita keiden kanssa yhteistyötä tehdään ja millä tavalla. Asiakkuus perustuu siis aina täydelliseen vapauteen asiakkaan kannalta. Kaikki, mitä yritys tekee tai jättää tekemättä, luo asiakaskunnassa mielikuvia, tahtoipa yritys sitä tai ei. Henkilöstön osaaminen ja taidot asiakastarpeiden tunnistamiseen, asiakkaan käyttäytymisen ymmärtämiseen ja luottamuksen rakentamiseen muodostavat yrityksessä ratkaisevat tekijät onnistumiseen ja menestykseen.
Kaikki on kiinni asiakkaasta - kirja on käytännön läheinen opas asiakkuuksien ja asiakastyöskentelyn hallintaan. Se on kirjoitettu kaikille, jotka haluavat avartaa ajatuksiaan asiakaslähtöisen liiketoiminnan suunnitteluun, vuorovaikutteisempaan asiakassuhteiden hoitamiseen, asiakkuuksien hallintaan ja asiakaspalveluun.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Erica Selin |
Teoksen nimi | Kaikki on kiinni asiakkaasta : avaimia asiakastyöskentelyn hallintaan |
SKU | P-KAIK-B17E97 |
Avainsanat | asiakaslähtöisyys, asiakkaat, yritykset, johtaminen, liiketoiminta, yritysstrategiat, suunnittelu, asiakaspalvelu, asiakkuudenhallinta, visiot, tietojärjestelmät, asiakastyö, asiakkuus, strategiat, asiakasuskollisuus |