Erica Selin : Kaikki on kiinni asiakkaasta : avaimia asiakastyöskentelyn hallintaan

16,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KAIK-B17E97
Katso kaikki vaihtoehdot

Koko yritystoiminta sen suunnittelusta toteutukseen lähtee asiakkaista ja näiden tarpeista. Nykyaikana, kun tarjonta on runsasta, asiakkailla on aito vapaus valita keiden kanssa yhteistyötä tehdään ja millä tavalla. Asiakkuus perustuu siis aina täydelliseen vapauteen asiakkaan kannalta. Kaikki, mitä yritys tekee tai jättää tekemättä, luo asiakaskunnassa mielikuvia, tahtoipa yritys sitä tai ei. Henkilöstön osaaminen ja taidot asiakastarpeiden tunnistamiseen, asiakkaan käyttäytymisen ymmärtämiseen ja luottamuksen rakentamiseen muodostavat yrityksessä ratkaisevat tekijät onnistumiseen ja menestykseen.

Kaikki on kiinni asiakkaasta - kirja on käytännön läheinen opas asiakkuuksien ja asiakastyöskentelyn hallintaan. Se on kirjoitettu kaikille, jotka haluavat avartaa ajatuksiaan asiakaslähtöisen liiketoiminnan suunnitteluun, vuorovaikutteisempaan asiakassuhteiden hoitamiseen, asiakkuuksien hallintaan ja asiakaspalveluun.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäErica Selin
Teoksen nimiKaikki on kiinni asiakkaasta : avaimia asiakastyöskentelyn hallintaan
SKUP-KAIK-B17E97
Avainsanatasiakaslähtöisyys, asiakkaat, yritykset, johtaminen, liiketoiminta, yritysstrategiat, suunnittelu, asiakaspalvelu, asiakkuudenhallinta, visiot, tietojärjestelmät, asiakastyö, asiakkuus, strategiat, asiakasuskollisuus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja