Erkki Lahdes : Peruskoulun uusi didaktiikka
Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PERU-451AA7

Erkki Lahdesin teos pureutuu peruskoulun didaktiikkaan yhdistäen uutta teoriaa ja empiiristä tutkimusta sekä tarjoamalla ratkaisuja koulun sisäisen uudistumisen haasteisiin.
Professori Erkki Lahdes on kokenut didaktiikan tutkija ja oppikirjan kirjoittaja. Peruskoulun uusi didaktiikka on täysin uudistunut teos. Sen teoriapohjaa on uusittu ja se perustuu erityisesti kotimaisiin empiirisiin tutkimuksiin. Kuvailevaa ja normatiivista didaktiikkaa yhdistävät toiminnan teoria ja käytäntö. Tällaisen kirjan anti ei rajoitu vain peruskouluun.
Aikana, jolloin koulu joutuu toimimaan nopeutuvan kehityksen ja erilaisten suuntausten ristiaallokossa, teos pyrkii löytämään järkeviä ratkaisuja koulun sisäiselle uudistumiselle. Lähtöajatuksena on tällöin ollut, että uudet ajatukset on liitettävä vanhaan perustaan mielekkäällä ja realistisella tavalla. Edeltäjänsä tavoin opetussuop ei ole rajoittunut vain opetus-oppimistapahtumaan, vaan on pyrkinyt ottamaan laaja-alaisesti huomioon myös yhteiskunnallisen taustamme.
Aikana, jolloin koulu joutuu toimimaan nopeutuvan kehityksen ja erilaisten suuntausten ristiaallokossa, teos pyrkii löytämään järkeviä ratkaisuja koulun sisäiselle uudistumiselle. Lähtöajatuksena on tällöin ollut, että uudet ajatukset on liitettävä vanhaan perustaan mielekkäällä ja realistisella tavalla. Edeltäjänsä tavoin opetussuop ei ole rajoittunut vain opetus-oppimistapahtumaan, vaan on pyrkinyt ottamaan laaja-alaisesti huomioon myös yhteiskunnallisen taustamme.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Erkki Lahdes |
| Teoksen nimi | Peruskoulun uusi didaktiikka |
| SKU | P-PERU-451AA7 |
| Avainsanat | peruskoulu, opetusmenetelmät, didaktiikka, opetussuunnitelmat, undervisningsmetoder, didaktik, grundskolan, läroplaner |
