Evert Gummesson : Total relationship marketing : marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new market paradigm

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TOTA-0D9FB2
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Evert Gummessonin Total Relationship Marketing haastaa perinteiset markkinoinnin 4P:t tarjoamalla syvällisen analyysin suhdeperusteisesta markkinoinnista ja sen merkityksestä nykyaikaisessa liiketoiminnassa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäEvert Gummesson
Teoksen nimiTotal relationship marketing : marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new market paradigm
SKUP-TOTA-0D9FB2
Avainsanatsuhdemarkkinointi, relationsmarknadsföring
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja