Ladataan...

Ole hyvä ja odota...

Evert Gummesson : Total relationship marketing : marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new market paradigm

10,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1468230
Käytetty / Kunto: hyvä +
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäEvert Gummesson
Teoksen nimiTotal relationship marketing : marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new market paradigm
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaButterworth/Heinemann
Painovuosi2003
Painos2
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumääräxiii 350
Kielienglanti
ISBN0750654074
KuntoHyvä + (K3+)
MuutaHieman kulumaa kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta
Korkeus (mm)245
Syvyys (mm)188
Paksuus (mm)22
Paino (g)744
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatsuhdemarkkinointi, relationsmarknadsföring
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja