Evert Gummesson : Total relationship marketing : marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new market paradigm

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1468230
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Evert Gummessonin Total Relationship Marketing haastaa perinteiset markkinoinnin 4P:t tarjoamalla syvällisen analyysin suhdeperusteisesta markkinoinnista ja sen merkityksestä nykyaikaisessa liiketoiminnassa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäEvert Gummesson
Teoksen nimiTotal relationship marketing : marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new market paradigm
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaButterworth/Heinemann
Painovuosi2003
Painos2
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumääräxiii 350
Kielienglanti
ISBN0750654074
KuntoHyvä + (K3+)
MuutaHieman kulumaa kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1468230
Korkeus (mm)245
Syvyys (mm)188
Paksuus (mm)22
Paino (g)744
VerokantaALV 14 %
Avainsanatsuhdemarkkinointi, relationsmarknadsföring
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja