Evert Gummesson : Total relationship marketing : from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TOTA-CDD07B
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Evert Gummessonin "Total relationship marketing" tuo esiin uuden näkökulman markkinoinnin johtamiseen ja syventyy suhdeperusteiseen markkinointiin. Kirja esittelee mullistavan muutoksen perinteisestä 4P-mallista kohti 30 suhteen (30R) uutta markkinointiparadigmaa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäEvert Gummesson
Teoksen nimiTotal relationship marketing : from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm
SKUP-TOTA-CDD07B
Avainsanatsuhdemarkkinointi, Relationship marketing
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja