Evert Gummesson : Total relationship marketing : from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm
10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TOTA-CDD07B

Evert Gummessonin "Total relationship marketing" tuo esiin uuden näkökulman markkinoinnin johtamiseen ja syventyy suhdeperusteiseen markkinointiin. Kirja esittelee mullistavan muutoksen perinteisestä 4P-mallista kohti 30 suhteen (30R) uutta markkinointiparadigmaa.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Evert Gummesson |
| Teoksen nimi | Total relationship marketing : from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of the new marketing paradigm |
| SKU | P-TOTA-CDD07B |
| Avainsanat | suhdemarkkinointi, Relationship marketing |
