Fred Crawford : The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything
Alkaen 14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--071F66

Fred Crawfordin The Myth of Excellence tarjoaa uusia näkökulmia yritysten asiakassuhteiden ja kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen, perustuen käytännön tutkimuksiin ja esimerkkitapauksiin. Kirja haastaa perinteiset käsitykset siitä, että yrityksen tulisi olla paras kaikilla osa-alueilla.
Kenelle: Liiketaloudesta, markkinoinnista ja asiakassuhteista kiinnostuneille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Fred Crawford |
| Muut tekijät | Ryan Mathews |
| Teoksen nimi | The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything |
| SKU | P-THE--071F66 |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, asiakkaat, yritykset, markkinointitutkimus, yhtiöt, suhdemarkkinointi, företag, konsumentbeteende, bolag, kunder, relationsmarknadsföring, marknadsforskning |
