Fred Crawford : The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything

Alkaen 14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--071F66
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Fred Crawfordin The Myth of Excellence tarjoaa uusia näkökulmia yritysten asiakassuhteiden ja kuluttajakäyttäytymisen ymmärtämiseen, perustuen käytännön tutkimuksiin ja esimerkkitapauksiin. Kirja haastaa perinteiset käsitykset siitä, että yrityksen tulisi olla paras kaikilla osa-alueilla.

Kenelle: Liiketaloudesta, markkinoinnista ja asiakassuhteista kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäFred Crawford
Muut tekijätRyan Mathews
Teoksen nimiThe myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything
SKUP-THE--071F66
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, asiakkaat, yritykset, markkinointitutkimus, yhtiöt, suhdemarkkinointi, företag, konsumentbeteende, bolag, kunder, relationsmarknadsföring, marknadsforskning
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja