Frederik Derk Wiersema : The New Market Leaders - Who's Winning and how in the Battle for Customers

6,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0965196
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Frederik Derk Wiersema tarjoaa tuoreita mittareita ja syvällistä analyysiä liiketoiminnan menestyksestä uudessa taloudessa, keskittyen yritysstrategioihin ja asiakaskeskeisyyteen kilpailussa markkinajohtajuudesta.

Presents a series of benchmarks for measuring business success in the new economy, analyzes the strategies that exemplify winning companies, and assesses how these corporations use their customer base to shape business strategies and operations.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäFrederik Derk Wiersema
Teoksen nimiThe New Market Leaders - Who's Winning and how in the Battle for Customers
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaThe Free Press
Painovuosi2001
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä262
Kielienglanti
ISBN9780743204651
KuntoErinomainen - (K4-)
Kansipaperin kuntoPienoista käytön jälkeä
MuutaAivan pienoista kulumaa kulmissa
SKU0965196
Korkeus (mm)243
Syvyys (mm)163
Paksuus (mm)24
Paino (g)524
VerokantaALV 14 %
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja