Frederik Derk Wiersema : The New Market Leaders - Who's Winning and how in the Battle for Customers
6,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0965196

Frederik Derk Wiersema tarjoaa tuoreita mittareita ja syvällistä analyysiä liiketoiminnan menestyksestä uudessa taloudessa, keskittyen yritysstrategioihin ja asiakaskeskeisyyteen kilpailussa markkinajohtajuudesta.
Presents a series of benchmarks for measuring business success in the new economy, analyzes the strategies that exemplify winning companies, and assesses how these corporations use their customer base to shape business strategies and operations.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Frederik Derk Wiersema |
| Teoksen nimi | The New Market Leaders - Who's Winning and how in the Battle for Customers |
| Sijainti | Paikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä |
| Kustantaja | The Free Press |
| Painovuosi | 2001 |
| Painos | 1 |
| Sidonta | Sidottu kansipaperein (kovakantinen) |
| Sivumäärä | 262 |
| Kieli | englanti |
| ISBN | 9780743204651 |
| Kunto | Erinomainen - (K4-) |
| Kansipaperin kunto | Pienoista käytön jälkeä |
| Muuta | Aivan pienoista kulumaa kulmissa |
| SKU | 0965196 |
| Korkeus (mm) | 243 |
| Syvyys (mm) | 163 |
| Paksuus (mm) | 24 |
| Paino (g) | 524 |
| Verokanta | ALV 14 % |
