Gary Bamossy & Michael R. Solomon ym. : Consumer Behaviour - A European Perspective

20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CONS-427F07
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Gary Bamossy ym.:n "Consumer Behaviour - A European Perspective" tarjoaa ajankohtaisen ja kattavan katsauksen eurooppalaisten kuluttajamarkkinoiden ilmiöihin ja käyttäytymiseen hyödyntäen laajaa teoriaa, ajantasaista dataa sekä havainnollistavia esimerkkejä. Teos tarkastelee kuluttajakäyttäytymistä yksilötasolta laajempiin yhteiskunnallisiin rakenteisiin asti alan kansainvälisen tutkimuksen pohjalta.

Kenelle: Sopii kuluttajakäyttäytymistä ja markkinointia opiskeleville aikuisille sekä talouden, kansantalouden ja viestinnän asiantuntijoille.

Intended for European students, this work presents the issues, illustrative examples, data and research concerning European consumer markets and behaviour, while retaining material from the US and covering the other major global markets. The text utilizes a five-part "wheel" structure, which moves from the micro- to the macro- level. It expands in focus and coverage from individual consumers and their internal dynamics, through group and household consumption decisions, to larger social structures/sub-cultures, and finally mass cultures consumption activities.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja