George E. Belch : Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective

6,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ADVE-66CD20
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

George E. Belchin teos tarjoaa kattavan näkemyksen markkinointiviestinnän ja mainonnan roolista nykyaikaisessa liiketaloudessa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäGeorge E. Belch
Muut tekijätMichael A. Belch
Teoksen nimiAdvertising and promotion : an integrated marketing communications perspective
SKUP-ADVE-66CD20
Avainsanatmarkkinointi, mainonta, myynti, myynninedistäminen, viestintä, markkinointiviestintä, communication, Marketing, Sales, Advertising, sales promotion
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja