Hannu Laakso : Pitkä onni : tuloksellinen mainostoimistoyhteistyö

Alkaen 15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PITK-A9D0A0
Katso kaikki vaihtoehdot

Yritysten markkinointiviestinnästä on tullut yhä kriittisempi menestystekijä. Säväyttävän markkinointiviestinnän tuottaminen on tullut markkinamelun kasvaessa ja mediavalikoiman laajentuessa yhä vaikeammaksi. Silti parhaat mainostajat ja niiden tuotemerkit kykenevät edelleen erottumaan tasokkaalla markkinointiviestinnällään.

On syytä kysyä, miten ne sen tekevät?

Tuloksellisen mainostoimistoyhteistyösuhteen luominen ja jatkuva kehittäminen on vaativa prosessi. Pitkä onni -oppaan tavoitteena on auttaa mainostoimiston valinnassa ja toimistojen kilpailuttamisessa sekä antaa eväitä mainostoimiston briefaukseen ja yhteistyösopimusten tekemiseen*). Oppaasta on hyötyä myös niille yhteiskunnallisten asioiden edistäjille, joille markkinointiviestintä on alana vielä melko tuntematon.

Hyvä mainostoimistoyhteistyö voi tuottaa liiketaloudellista hyötyä vuosia tai jopa vuosikymmeniä. Eikö silloin voi jo puhua pitkästä onnesta?

*) Oppaassa on mukana uusittu mainostoimistoyhteistyön mallisopimus sekä yhteistyön arviointilomake.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHannu Laakso
Teoksen nimiPitkä onni : tuloksellinen mainostoimistoyhteistyö
Avainsanatmarkkinointi, mainonta, asiakkaat, yritykset, arviointi, sopimukset, yhteistyö, suunnittelu, palkkiot, markkinointiviestintä, mainostoimistot, tuloksellisuus, mainosala, valinta, kilpailuttaminen, toteutus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja