Hans-Henry Kvist : Asiakasprosessit : miten parannat tulosta prosesseja kehittämällä

Alkaen 16,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-6AE1FC
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Asiakasprosessit antaa kattavan katsauksen prosessijohtamiseen, tarjoten käytännön ideoita organisaatioiden kehittämiseen ja kilpailukyvyn kasvattamiseen. Kirjan elävät esimerkit ja tutkimuksiin perustuva lähestymistapa auttavat löytämään tapoja parantaa tuloksia tehokkaiden prosessien kautta.

Kenelle: Johtamisesta ja organisaatiokehityksestä kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHans-Henry Kvist
Muut tekijätSami Arhomaa
Teoksen nimiAsiakasprosessit : miten parannat tulosta prosesseja kehittämällä
SKUP-ASIA-6AE1FC
Avainsanatyritykset, johtaminen, organisaatiot, prosessijohtaminen
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja