Harri Jalonen : Negatiiviset tunteet - positiivinen bisnes
18,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-NEGA-6B0512

Harri Jalosen "Negatiiviset tunteet – positiivinen bisnes" avaa näkökulmia siihen, miten yritykset voivat kääntää ristiriidat ja negatiiviset tunteet hyödyksi liiketoiminnan kehittämisessä. Kirjassa esitellään käytännön työkaluja negatiivisten tunteiden muuttamisesta vaikuttavaksi asiakaskokemukseksi ja työyhteisön vahvuudeksi.
Kenelle: Kirja sopii asiantuntijoille, jotka työskentelevät asiakasrajapinnassa, henkilöstön kehittämisen sekä viestinnän ja markkinoinnin tehtävissä, sekä kaikille, joiden työssä vuorovaikutus on keskeistä.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Harri Jalonen |
| Teoksen nimi | Negatiiviset tunteet - positiivinen bisnes |
| SKU | P-NEGA-6B0512 |
| Avainsanat | asiakkaat, yritykset, tunteet, kehittäminen, liiketoiminta, työyhteisöt, sosiaalinen media, viestintä, vuorovaikutus, sosiaalinen vuorovaikutus, asiakaspalvelu, organisaatiot, tunnetaidot, negatiivisuus, asiakaskokemus, känslor, kommunikation, organisationer, växelverkan, affärsverksamhet, arbetsgemenskaper, kunder, kundservice, emotionella färdigheter, kundupplevelse, negativ attityd |
