Harto Pönkä : Sosiaalisen median käsikirja

Alkaen 11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SOSI-8FA74D
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Sosiaalisen median käsikirja avaa monipuolisesti somen ilmiöitä, palveluja ja toimintatapoja sekä tarjoaa vinkkejä niin aloitteleville kuin kokeneille käyttäjille.

Kenelle: Nuorille ja aikuisille sosiaalisen median käyttäjille, yhteisömanagereille sekä vanhemmille, jotka haluavat ymmärtää verkon ilmiöitä.

SOSIAALINEN MEDIA ON ennen muuta keskustelua, verkostoitumista ja omaehtoista yhteisöllisyyttä. Sosiaalisen median palvelut tarjoavat keskustelu- ja sisällöntuotantokanavan esimerkiksi yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteiskunnallisille toimijoille. Tyypillistä sosiaaliselle medialle on matala julkaisukynnys, avoimuus ja käyttäjälähtöisten ilmiöiden syntyminen. Sosiaalinen media tarjoaa mahdollisuuden omannäköisen verkkoidentiteetin tai -imagon luomiseen ja laajan näkyvyyden saamiseen niin yksittäisille käyttäjille kuin organisaatioillekin.

SOSIAALISEN MEDIAN KÄSIKIRJA kertoo, mistä sosiaalisessa mediassa on kyse: mitä käsitteellä tarkoitetaan, millaisia vaiheita sillä on ollut, mitä sosiaalisen median palvelut ovat, miten sosia kannattaa toimia ja millaisia ilmiöitä sosiaalisessa verkostossa esiintyy. Kirja on yleisteos kaikille sosiaalisesta mediasta kiinnostuneille. Aloittelevat somen käyttäjät voivat suhtautua kirjaan kuin matkaoppaaseen, ja kokeneemmat löytävät siitä uusia vinkkejä sekä täydentävää tietoa.

KIRJASSA KÄYDÄÄN LÄPI kaikki yleisimmät sosiaalisen median palvelut kuten Facebook, Twitter, Google+, YouTube, Instagram, WhatsApp, blogit, wikit ja keskustelufoorumit. Kirjassa käsitellään yksilön näkökulmasta tärkeitä asioita netin käytössä kuten tietoturvaa, verkkoidentiteettiä ja tekijänoikeuksia. Lisäksi annetaan ohjeita vanhemmille, jotka haluavat ymmärtää paremmin lasten ja nuorten toimintaa verkossa. Yhteisömanagerit ja muut sosiaalista mediaa työekseen käyttävät löytävät puolestaan ohjeita verkkoympäristöjen ylläpitoon sekä sosiaalisten verkostojen ja verkkoyhteisöjen ohjaamiseen. Kirjan lopussa tarkastellaan sosiaalisen median nykyistä kehitystä ja ennakoidaan tulevia muutoksia.

KIRJASSA ON MUKANA myös alan asiantuntijoiden ja ns. edelläkävijäkäyttäjien haastatteluja, joissa tarkastellaan sosiaalista mediaa eri näkökulmista.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja