Heidi Havumäki : Kauppa : toiminnan suunnittelusta markkinointiin

Alkaen 16,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KAUP-0B9956
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Heidi Havumäen teos tarjoaa kattavan katsauksen kaupan toiminnan suunnittelusta markkinointiin ja pureutuu alan keskeisiin käsitteisiin sekä käytännön case-esimerkkeihin.

Kenelle: Sopii erityisesti kaupan alan opiskelijoille ja yrittäjiksi aikoville.

Kauppa – Toiminnan suunnittelusta markkinointiin on kaupan markkinoinnin oppikirja. Se antaa kokonaiskuvan kaupan toiminnasta, rakenteesta ja käsitteistä. Kaupan suunnitteluvaiheita havainnollistetaan perusteellisesti kahden erityyppisen yrityscasen avulla.

Aihealueita ovat mm.
– kaupan rakenne ja sijaintityypit
– ketjuttuminen
– kaupan perustaminen ja toiminnan suunnittelu
– tavararyhmäajattelu
– kaupan markkinointiviestintä
– kaupan yhteiskuntavastuu
– tulevaisuuden trendit.

Kauppa sopii materiaaliksi kauppaoppilaitoksiin ja ammattikorkeakouluihin. Erinomaisesti se soveltuu retail-merkonomikoulutuksen perusoppikirjaksi. Se sopii hyvin myös kaupan alan henkilöstökoulutukseen ja oppaaksi alalle aikovalle yrittäjäksi suunnittelevalle.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHeidi Havumäki
Muut tekijätEila Jaranka
Teoksen nimiKauppa : toiminnan suunnittelusta markkinointiin
SKUP-KAUP-0B9956
Avainsanatkauppa, markkinointi, vähittäiskauppa, liiketoiminta
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja