Heidi Havumäki : Kauppa : toiminnan suunnittelusta markkinointiin
Alkaen 16,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KAUP-0B9956

Heidi Havumäen teos tarjoaa kattavan katsauksen kaupan toiminnan suunnittelusta markkinointiin ja pureutuu alan keskeisiin käsitteisiin sekä käytännön case-esimerkkeihin.
Kenelle: Sopii erityisesti kaupan alan opiskelijoille ja yrittäjiksi aikoville.
Kauppa – Toiminnan suunnittelusta markkinointiin on kaupan markkinoinnin oppikirja. Se antaa kokonaiskuvan kaupan toiminnasta, rakenteesta ja käsitteistä. Kaupan suunnitteluvaiheita havainnollistetaan perusteellisesti kahden erityyppisen yrityscasen avulla.
Aihealueita ovat mm.
– kaupan rakenne ja sijaintityypit
– ketjuttuminen
– kaupan perustaminen ja toiminnan suunnittelu
– tavararyhmäajattelu
– kaupan markkinointiviestintä
– kaupan yhteiskuntavastuu
– tulevaisuuden trendit.
Kauppa sopii materiaaliksi kauppaoppilaitoksiin ja ammattikorkeakouluihin. Erinomaisesti se soveltuu retail-merkonomikoulutuksen perusoppikirjaksi. Se sopii hyvin myös kaupan alan henkilöstökoulutukseen ja oppaaksi alalle aikovalle yrittäjäksi suunnittelevalle.
Aihealueita ovat mm.
– kaupan rakenne ja sijaintityypit
– ketjuttuminen
– kaupan perustaminen ja toiminnan suunnittelu
– tavararyhmäajattelu
– kaupan markkinointiviestintä
– kaupan yhteiskuntavastuu
– tulevaisuuden trendit.
Kauppa sopii materiaaliksi kauppaoppilaitoksiin ja ammattikorkeakouluihin. Erinomaisesti se soveltuu retail-merkonomikoulutuksen perusoppikirjaksi. Se sopii hyvin myös kaupan alan henkilöstökoulutukseen ja oppaaksi alalle aikovalle yrittäjäksi suunnittelevalle.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Heidi Havumäki |
| Muut tekijät | Eila Jaranka |
| Teoksen nimi | Kauppa : toiminnan suunnittelusta markkinointiin |
| SKU | P-KAUP-0B9956 |
| Avainsanat | kauppa, markkinointi, vähittäiskauppa, liiketoiminta |
