Heikki Karjaluoto : Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin

Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-DIGI-0C26B1
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Heikki Karjaluoto valottaa digitaalisessa markkinointiviestinnässä piileviä mahdollisuuksia sekä yritys- että kuluttajamarkkinoinnissa käytännön esimerkkien kautta. Tutkimustietoon perustuva teos auttaa ymmärtämään, miten tehokkaat digitaaliset viestintäkanavat ohjaavat asiakaskokemusta ja liiketoiminnan kasvua.

Kenelle: Erityisesti liikkeenjohtajille, markkinointipäättäjille, liike-elämän asiantuntijoille ja korkeakouluopiskelijoille.

Miten digitaalisen markkinointiviestinnän avulla säästetään kustannuksia, lisätään myyntiä ja kasvatetaan markkinaosuutta?
Digitaalinen markkinointiviestintä -kirja kertoo, miten asiakkaat pidetään aktiivisina, myynti kasvaa ja kustannukset laskevat. Kirjassa perehdytään laajoihin asiakastutkimuksiin tukeutuen sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden odotuksiin toimivasta digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Kirja tarjoaa perustietoa ja käytännön ohjeita viestintäkanavien hyödyntämisessä ja valottaa esimerkiksi internetin ja mobiilimarkkinoinnin mahdollisuuksia osana organisaation kokonaisviestintää.
Kirja on suunnattu erityisesti liikkeenjohtajille, markkinointipäättäjille ja liike-elämän asiantuntijoille, jotka haluavat päivittää tietojaan markkinointiviestinnästä ja sen merkityksestä organisaation liiketoiminnassa. Kirja soveltuu myös yliopistojen, korkeakoulujen ja ammattikorkeakoulujen opiskelijoille sekä kaikille aiheesta kiinnostuneille henkilöille.

KTT Heikki Karjaluoto toimii Jyväskylän yliopistossa markkinoinnin professorina. Hän on tutkinut ja opettanut digitaalista markkinointiviestintää lähes kymmenen vuoden ajan eri yliopistoissa. Mobile Marketing Association on palkinnut Karjaluodon vuonna 2008 mobiilimarkkinoinnin tutkimuksistaan. Hänen johtamassaan tutkimusprojekteissa on kehitetty lukuisten suomalaisyritysten (mm. DNA, Helsingin Sanomat, Kärkkäinen, Metso Paper, Outokumpu) digitaalista markkinointiviestintää.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHeikki Karjaluoto
Teoksen nimiDigitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin
SKUP-DIGI-0C26B1
Avainsanatmarkkinointi, viestintä, markkinointiviestintä, digitaalitekniikka
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja