Helen Katz : The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--BDC30D

Helen Katzin The media handbook tarjoaa kattavan johdatuksen mainonnan mediavalinnan, suunnittelun, tutkimuksen ja ostamisen käytäntöihin, yhdistäen teorian ja reaalimaailman esimerkit. Teoksessa korostuu digitaalisen ja perinteisen median yhteispeli sekä strateginen suunnittelu osana brändi- ja asiakastavoitteita.
Kenelle: mainonnan, viestinnän ja markkinointialan opiskelijoille sekä media-alan ammattilaisille
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Helen Katz |
| Teoksen nimi | The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying |
| SKU | P-THE--BDC30D |
| Avainsanat | markkinointi, mainonta, media, uusmedia, viestimet, Marketing channels, Advertising media planning, Mass media and business |
