Helen Katz : The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--BDC30D
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Helen Katzin The media handbook tarjoaa kattavan johdatuksen mainonnan mediavalinnan, suunnittelun, tutkimuksen ja ostamisen käytäntöihin, yhdistäen teorian ja reaalimaailman esimerkit. Teoksessa korostuu digitaalisen ja perinteisen median yhteispeli sekä strateginen suunnittelu osana brändi- ja asiakastavoitteita.

Kenelle: mainonnan, viestinnän ja markkinointialan opiskelijoille sekä media-alan ammattilaisille

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHelen Katz
Teoksen nimiThe media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
SKUP-THE--BDC30D
Avainsanatmarkkinointi, mainonta, media, uusmedia, viestimet, Marketing channels, Advertising media planning, Mass media and business
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja