Helen Kelly-Holmes : Advertising as multilingual communication

55,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ADVE-3C4BD2
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Helen Kelly-Holmes tarkastelee, miten mainonta hyödyntää monikielisyyttä paikallisten ja kansainvälisten markkinoiden viestinnässä sekä kuinka kielivalinnat vaikuttavat mainosstrategioihin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHelen Kelly-Holmes
Teoksen nimiAdvertising as multilingual communication
SKUP-ADVE-3C4BD2
Avainsanatmarkkinointi, mainonta, viestintä, strategia, kielet, communication, Marketing, International, kansainvälinen, Advertising, strategy, languages
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja