Helena Ahola : Markkinointi, liiketoiminta, digitaalinen media
8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-BB04E3

Markkinointi, liiketoiminta, digitaalinen media tarjoaa kattavan katsauksen digitaalisen median ja erityisesti World Wide Webin hyödyntämiseen markkinoinnissa ja yritysten liiketoimintastrategioissa. Teoksessa tarkastellaan tietoverkkojen mahdollisuuksia ja sovellusalueita kannattavan liiketoiminnan näkökulmasta.
Kenelle: Yliopisto- ja ammattikorkeakouluopiskelijoille, aikuisopiskelijoille sekä sähköistä liiketoimintaa suunnitteleville ja sitä harjoittaville yrityksille.
Kirja käsittelee digitaalista mediaa ja erityisesti World Wide Webin hyödyntämistä osana markkinointia ja yritysten liiketoimintastrategioita. Kirja on tarkoitettu yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen sekä aikuisopiskelijoiden käyttöön tietoverkkoliiketoiminnan opiskelua varten. Myös sähköistä liiketoimintaa suunnittelevat ja sitä harjoittavat yritykset hyötyvät kirjasta.
Tietoverkkojen tuomia mahdollisuuksia ja sovellusalueita tarkastellaan markkinoinnin perinteistä kilpailukeinon näkökulmasta. Lähtökohtana ovat kannattavat liiketoiminnan strategiat, jotka tuottavat kuluttajille lisäarvoa ja hyödyntävät digitaalisuutta, vuorovaikutteisuutta ja mobiliteettia.
Tietoverkkojen tuomia mahdollisuuksia ja sovellusalueita tarkastellaan markkinoinnin perinteistä kilpailukeinon näkökulmasta. Lähtökohtana ovat kannattavat liiketoiminnan strategiat, jotka tuottavat kuluttajille lisäarvoa ja hyödyntävät digitaalisuutta, vuorovaikutteisuutta ja mobiliteettia.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Helena Ahola |
| Muut tekijät | Harri Oinas-Kukkonen & Timo Koivumäki |
| Teoksen nimi | Markkinointi, liiketoiminta, digitaalinen media |
| SKU | P-MARK-BB04E3 |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, verkkokauppa, markkinointi, Internet, verkkomainonta, yritykset, yritystoiminta, liiketoiminta, tulevaisuus, yritysstrategiat, sähköinen viestintä, joukkoviestimet, markkinointiviestintä, tietoverkot, WWW, tietoliikenne, digitaalitekniikka, multimedia, WWW-sivut, uusmedia, verkkoliiketoiminta, kannattavuus, langaton viestintä, matkaviestinpalvelut, strategiat |
