Heli Arantola : Uskollinen asiakas : kuluttaja-asiakkuuksien johtaminen
Alkaen 9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-USKO-593F71

Heli Arantolan teos syventyy kuluttaja-asiakkuuksien johtamiseen ja asiakasuskollisuuden ilmiöihin hyödyntäen laajasti kansainvälisiä ja kotimaisia esimerkkejä sekä pureutuen asiakkaan näkökulmaan.
Voiko kuluttaja olla uskollinen asiakas? Entä millä tavoilla kuluttajien uskollisuutta voidaan johtaa? Tämä kirja selvittää kuluttajien asiakasuskollisuutta ilmiönä ja käy läpi mm. kotimaisia ja ulkomaisia uskollisuusohjelmia. Kirjassa pureudutaan myös ensimmäistä kertaa siihen, miten kuluttaja itse kokee erilaiset asiakassuhteet ja uskollisuusohjelmat ja mitkä syyt kuluttajalla on hakeutua pitkiin asiakkuussuhteisiin.
Kirjassa paneudutaan johtamisen kannalta tärkeisiin kuluttajamarkkinoinnin osa-alueisiin, kuten uskollisuusohjelmien ja kuluttajamarkkinoinnin tulevaisuuteen. Kirja sisältää runsaasti niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin case-esimerkkejä, jotka tarjoavat kiinnostavia näkökulmia kuluttajauskollisuuteen.
Kirjassa paneudutaan johtamisen kannalta tärkeisiin kuluttajamarkkinoinnin osa-alueisiin, kuten uskollisuusohjelmien ja kuluttajamarkkinoinnin tulevaisuuteen. Kirja sisältää runsaasti niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin case-esimerkkejä, jotka tarjoavat kiinnostavia näkökulmia kuluttajauskollisuuteen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Heli Arantola |
| Teoksen nimi | Uskollinen asiakas : kuluttaja-asiakkuuksien johtaminen |
| SKU | P-USKO-593F71 |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, asiakassuhde, asiakkuus, lojaalius |
