Henrietta Aarnikoivu : Onnistu asiakaspalvelussa

Alkaen 13,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ONNI-9E55EC
Katso kaikki vaihtoehdot

Kirjassa käsitellään tuloksellisen asiakaspalvelun toteuttamista ja perehdytään toimintatapoihin, joilla erottautuminen kilpakumppaneista toteutetaan. Asiakaslähtöinen organisaatio rakentuu hyvin usein prosesseista käsin. Tällaiseen organisaatioon sopii uudenlainen kumppanuusjohtaminen, jossa sekä henkilöstö että asiakkaat ovat yrityksen uskollisia yhteistyökumppaneita.

Asiakaskohtaaminen on ainutkertainen tilanne, jossa asiakas pitäisi saada sitoutettua yritykseen. Oman haasteensa tuovat erilaiset virhe- ja vikatilanteet, jotka tosiasiassa sisältävät mahdollisuuden asiakasuskollisuuden kasvattamiseen. Aarnikoivu osoittaa kirjassaan konkreettisesti, kuinka asiakasta lähestytään ja miten haastavatkin asiakaskohtaamiset käännetään voitoksi.

Kirja on tarkoitettu markkinointipäälliköille, esimiehille, asiakaspalvelun kehittäjille ja suunnittelijoille.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja