Henrietta Aarnikoivu : Onnistu asiakaspalvelussa

Alkaen 13,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ONNI-9E55EC
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Henrietta Aarnikoivun teos pureutuu asiakaspalvelun menestystekijöihin ja käytännön toimintatapoihin, joilla yritys voi erottua kilpailijoistaan sekä vahvistaa asiakasuskollisuutta. Kirja tarjoaa konkreettisia keinoja onnistuneiden asiakaskohtaamisten toteuttamiseen myös haastavissa tilanteissa.

Kenelle: Markkinointipäälliköille, esimiehille, asiakaspalvelun kehittäjille ja suunnittelijoille.

Takakansi

Miten asiakaspalvelulla erottaudutaan kilpailijoista? Miten asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja vaatimuksiin vastataan? Mikä on ulossoitto? Mitä tietoa asiakkaista tarvitaan ja miten sitä kerätään? Miten asiakkaat saadaan maksamaan asiakaspalvelusta?

Onnistu asiakaspalvelussa on käytännönläheinen opas hyvän asiakaspalvelun suunnitteluun. Kirjassa käsitellään tuloksellisen asiakaspalvelun toteuttamista ja perehdytään toimintatapoihin, joilla erottautuminen kilpailukumppaneista toteutetaan. Asiakaslähtöinen organisaatio rakentuu hyvin usein prosesseista käsin. Tällaiseen organisaatioon sopii uudenlainen kumppanuusjohtaminen, jossa sekä henkilöstö että asiakkaat ovat yrityksen uskollisia yhteistyökumppaneita.

Asiakaskohtaaminen on ainutkertainen tilanne, jossa asiakas pitäisi saada sitoutettua yritykseen. Oman haasteensa tuovat erilaiset virhe- ja vikatilanteet, jotka tosiasiassa sisältävät mahdollisuuden asiakasuskollisuuden kasvattamiseen. Aarnikoivu osoittaa kirjassaan konkreettisesti, kuinka asiakasta lähestytään ja miten haastavatkin asiakaskohtaamiset käännetään voitoksi.

Kirja on tarkoitettu markkinointipäälliköille, esimiehille, asiakaspalvelun kehittäjille ja suunnittelijoille.

Kirjan kirjoittaja, YTM Henrietta Aarnikoivu toimii koulutus- ja konsuItointialan yrittäjänä. Hän on erikoistunut organisaatioiden palveluprosessien kehittämiseen ja asiakaspalvelun laatutason parantamiseen. Hänellä on pitkä kokemus asiakaspalvelun asiantuntija- ja esimiestehtävistä.

Esittely

Kirjassa käsitellään tuloksellisen asiakaspalvelun toteuttamista ja perehdytään toimintatapoihin, joilla erottautuminen kilpakumppaneista toteutetaan. Asiakaslähtöinen organisaatio rakentuu hyvin usein prosesseista käsin. Tällaiseen organisaatioon sopii uudenlainen kumppanuusjohtaminen, jossa sekä henkilöstö että asiakkaat ovat yrityksen uskollisia yhteistyökumppaneita.

Asiakaskohtaaminen on ainutkertainen tilanne, jossa asiakas pitäisi saada sitoutettua yritykseen. Oman haasteensa tuovat erilaiset virhe- ja vikatilanteet, jotka tosiasiassa sisältävät mahdollisuuden asiakasuskollisuuden kasvattamiseen. Aarnikoivu osoittaa kirjassaan konkreettisesti, kuinka asiakasta lähestytään ja miten haastavatkin asiakaskohtaamiset käännetään voitoksi.

Kirja on tarkoitettu markkinointipäälliköille, esimiehille, asiakaspalvelun kehittäjille ja suunnittelijoille.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja