Henrik Uggla : Organisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling

12,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ORGA-F8D88D
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Henrik Ugglan teos tarjoaa laajemman näkökulman varumärkkien strategiseen organisointiin ja yhdistämiseen liiketoiminnan kehittämiseksi sekä esittelee uusia malleja varumärkkien asemointiin.

Kenelle: Markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille, erityisesti markkinoijille, johtajille, konsulteille ja mainostoimistojen edustajille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHenrik Uggla
Teoksen nimiOrganisation av varumärken : för kapitalisering och affärsutveckling
SKUP-ORGA-F8D88D
Avainsanatmarkkinointi, kehitysstrategiat, kehittäminen, liiketoiminta, tavaramerkit, merkkitavarat, brändit, utveckling (verksamhet), marknadsföring, affärsverksamhet, utvecklingsstrategier, Brands, varumärken, märkesvaror
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja