Henrikki Tikkanen : Markkinoinnin johtamisen perusteet : tehtävät, perusprosessit ja markkinointistrategia
6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-2787DC

Henrikki Tikkasen teos avaa markkinoinnin johtamisen keskeiset tehtävät, perusprosessit ja strategian muodostumisen liiketoiminnan menestyksen näkökulmasta. Kirja korostaa teorian ja käytännön yhdistämistä, tuoden esiin, miten markkinointi liittyy yrityksen kokonaisvaltaiseen johtamiseen.
Kenelle: Kirja soveltuu liikkeenjohtajille, liike-elämän asiantuntijoille ja korkeakouluopiskelijoille, sekä kaikille nykyaikaisesta markkinoinnista kiinnostuneille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Henrikki Tikkanen |
| Teoksen nimi | Markkinoinnin johtamisen perusteet : tehtävät, perusprosessit ja markkinointistrategia |
| SKU | P-MARK-2787DC |
| Avainsanat | markkinointi, johtaminen, prosessit, strategiat |
