Henrikki Tikkanen : Markkinoinnin johtamisen perusteet : tehtävät, perusprosessit ja markkinointistrategia

6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-2787DC
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Henrikki Tikkasen teos avaa markkinoinnin johtamisen keskeiset tehtävät, perusprosessit ja strategian muodostumisen liiketoiminnan menestyksen näkökulmasta. Kirja korostaa teorian ja käytännön yhdistämistä, tuoden esiin, miten markkinointi liittyy yrityksen kokonaisvaltaiseen johtamiseen.

Kenelle: Kirja soveltuu liikkeenjohtajille, liike-elämän asiantuntijoille ja korkeakouluopiskelijoille, sekä kaikille nykyaikaisesta markkinoinnista kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHenrikki Tikkanen
Teoksen nimiMarkkinoinnin johtamisen perusteet : tehtävät, perusprosessit ja markkinointistrategia
SKUP-MARK-2787DC
Avainsanatmarkkinointi, johtaminen, prosessit, strategiat
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja