Henrikki Tikkanen : StratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-STRA-F0DB39
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

StratMark II syventyy strategisen markkinoinnin vaikuttavuuteen, haasteisiin ja tuloksiin suomalaisessa yrityselämässä viime vuosien murrosvaiheessa. Se tarjoaa tutkimukseen perustuvan näkökulman talouden syklien vaikutuksista markkinointiin ja sen kehitykseen.

Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.

Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.

KTT Henrikki Tikkanen on Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori. Hänen tutkimusalueisiinsa kuuluvat mm. strateginen markkinointi, yritysstrategiat ja liiketoimintamallit sekä uuden talouden johtajuus.

KTM Johanna Frösén toimii tutkijana ja koordinaattorina StratMark-projektissa Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksella. Hänen tutkimuksensa keskittyy strategiseen markkinointiin, erityisesti markkinoinnin tuloksellisuuden mittaamiseen ja mittareihin.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäHenrikki Tikkanen
Muut tekijätJohanna Frösén
Teoksen nimiStratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset
SKUP-STRA-F0DB39
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja