Jaakko Aspara : Emergence and Translations of Management Interests in Corporate Branding in the Finnish Pulp and Paper Corporations - A Study with an Actor-network Theory Approach

14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EMER-371DA6
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jaakko Asparan tutkimus tarkastelee yritysbrändin johtamista suomalaisissa metsäyhtiöissä käyttäen toimijaverkkoteoriaa analyysivälineenä.

Tiivistelmä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJaakko Aspara
Teoksen nimiEmergence and Translations of Management Interests in Corporate Branding in the Finnish Pulp and Paper Corporations - A Study with an Actor-network Theory Approach
SKUP-EMER-371DA6
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja