Jaakko Aspara : Emergence and Translations of Management Interests in Corporate Branding in the Finnish Pulp and Paper Corporations - A Study with an Actor-network Theory Approach
14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EMER-371DA6

Jaakko Asparan tutkimus tarkastelee yritysbrändin johtamista suomalaisissa metsäyhtiöissä käyttäen toimijaverkkoteoriaa analyysivälineenä.
Tiivistelmä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jaakko Aspara |
| Teoksen nimi | Emergence and Translations of Management Interests in Corporate Branding in the Finnish Pulp and Paper Corporations - A Study with an Actor-network Theory Approach |
| SKU | P-EMER-371DA6 |
