Jacques Horovitz : Kohti nollavirhettä palvelun laadussa
15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KOHT-35C676

Jacques Horovitz esittää konkreettisia ratkaisuja, joiden avulla palvelun laatu voidaan viedä kohti virheettömyyttä vahvan asiakaskeskeisyyden ja selkeiden palvelustrategioiden kautta.
Kenelle: Palvelu- ja tuotantoyrityksille sekä julkishallinnon laitoksille, joille palvelun laatu, asiakaspalvelu ja markkinointi ovat keskeisiä.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jacques Horovitz |
| Teoksen nimi | Kohti nollavirhettä palvelun laadussa |
| Alkuteos | La qualité de service, à la conquete du client |
| SKU | P-KOHT-35C676 |
| Avainsanat | markkinointi, asiakkaat, laatu, asiakaspalvelu, tyytyväisyys |
