Jacques Horovitz : Kohti nollavirhettä palvelun laadussa

15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KOHT-35C676
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jacques Horovitz esittää konkreettisia ratkaisuja, joiden avulla palvelun laatu voidaan viedä kohti virheettömyyttä vahvan asiakaskeskeisyyden ja selkeiden palvelustrategioiden kautta.

Kenelle: Palvelu- ja tuotantoyrityksille sekä julkishallinnon laitoksille, joille palvelun laatu, asiakaspalvelu ja markkinointi ovat keskeisiä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJacques Horovitz
Teoksen nimiKohti nollavirhettä palvelun laadussa
AlkuteosLa qualité de service, à la conquete du client
SKUP-KOHT-35C676
Avainsanatmarkkinointi, asiakkaat, laatu, asiakaspalvelu, tyytyväisyys
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja