James L. Heskett & W. Earl Sasser et al. : The Service Profit Chain
7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--473D0C

James L. Heskettin, W. Earl Sasserin ja Leonard A. Schlesingerin teos pureutuu palveluyritysten kannattavuuden avaintekijöihin – asiakastyytyväisyyteen, työntekijöiden tuottavuuteen ja uskollisuuteen.
Argues that service businesses aim for customer satisfaction, employee productivity, and loyalty
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | James L. Heskett & W. Earl Sasser ym. |
| Teoksen nimi | The Service Profit Chain |
| SKU | P-THE--473D0C |
