Janne Löytänä : Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1854411
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Asiakaskokemus nostaa yrityksen ytimeen asiakkaiden aidosti merkitykselliset kokemukset ja osoittaa, miksi niiden johtaminen on kilpailuvaltti nykypäivän liiketoiminnassa. Kirja tarjoaa konkreettisia esimerkkejä ja näkemyksiä suomalaisyrityksistä sekä avaa asiakaskeskeisen ajattelun mahdollisuuksia ja sudenkuoppia.

Millaisia asiakaskokemuksia sinun yrityksesi luo? Johdetaanko teillä asiakaskokemusta? Ja miksi tästä kannattaisi kiinnostua? Siksi että palkka tulee asiakkailta, ja se maksetaan asiakaskokemuksen perusteella.

Janne Löytänä, Digiumin asiakaskokemuksesta vastaava johtaja, on yhdessä bisneskirjailija Katleena Kortesuon kanssa kirjoittanut kirjan Asiakaskokemus ja toteuttanut sen taustaksi tutkimuksen suomalaisyritysten asiakaskokemusten johtamisen tilasta.

Liian monet yritykset väittävät olevansa asiakaskeskeisiä, mutta teot puuttuvat. Yrityksissä ajatellaan edelleen, että asiakkaat ovat olemassa yritystä varten eikä päinvastoin.

Asiakaskokemus on siis paljon laajempi käsite kuin vain palvelukokemus vaikkapa jossain myymälässä. ”Tulevaisuudessa yritysten toiminta on yhä enemmän kokemusten ja niistä syntyvien tarinoiden luomista, sillä niiden pohjalta syntyvät ostopäätökset ja uskolliset asiakkuudet”,sanoo Löytänä.

”Pääosin toimenpiteet ovat vielä yksittäisiä, ja niitä toteutetaan ilman koordinaatiota yrityksen eri osa-alueilla”, Löytänä jatkaa. ”Tulevaisuuteen suhtaudutaan kuitenkin odottavasti ja asiakaskokemuksen johtamisen mahdollisuudet on jo hyvin tiedostettu.”

Löytänän ja Kortesuon kirja on poikkileikkaus asiakaskokemuksen johtamisesta. Ydinasia on siirtää asiakkaat aidosti yrityksen toiminnan keskiöön ja luoda heille merkityksellisiä kokemuksia. Kun yritys maksimoi asiakkaille tuottamansa arvon, se maksimoi myös oman tuottonsa. Kirja sisältää väittämiä, faktoja, mielipiteitä ja konkreettisia esimerkkejä edelläkävijäyrityksistä ja päästää eturivin suomalaisyritysten asiakaskokemuksesta vastaavat ääneen.

”Asiakaskokemuksen johtamisella luodaan erilaisia kokemuksia erilaisille asiakkaille. Poikkeustilanteet pitää nähdä mahdollisuuksina”, tiivistää Kortesuo.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJanne Löytänä
Muut tekijätKatleena Kortesuo
Teoksen nimiAsiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaTalentum
Painovuosi2011
Painos2
SidontaSidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä232
Kielisuomi
ISBN9789521416118
KuntoHyvä (K3)
MuutaHieman kulumaa, pienoista taitejälkeä kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta, takana hintalapun jäämää, omistajamerkintä
SKU1854411
Korkeus (mm)214
Syvyys (mm)154
Paksuus (mm)20
Paino (g)484
VerokantaALV 14 %
Avainsanatliike-elämä, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, asiakastyytyväisyys, yritykset, johtaminen, kokemukset, sosiaalinen media, asiakkuudenhallinta, asiakkuus, affärsliv, erfarenheter, företag, sociala medier, ledarskap (verksamhetsledning), kundrelation, kundorientering, kunder, kundtillfredsställelse, asiakasuskollisuus, kundhantering, kundlojalitet
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja