Jari Koskinen : Kokonaisviestintä muutoksessa
Alkaen 17,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KOKO-43A88E

Kokonaisviestintä muutoksessa pureutuu mielikuvayhteiskunnan rakenteisiin ja logiikkaan, tarjoten kriittisen näkökulman viestinnän, markkinoinnin ja visuaalisen suunnittelun kentän muutoksiin.
Kenelle: Sopii opiskelijoille ja kaikille mielikuvayhteiskunnan mekanismeista kiinnostuneille.
kokonaisviestintä muutoksessa
on opas mielikuvayhteiskunnan rakenteen ja logiikan tulkintaan. Se havainnollistaa meitä ympäröivää todellisuutta kriittisesti käytännön esimerkkien kautta sekä kannustaa pohtimaan mielikuvien, elämyksien ja tarinoiden valtaa. Kokonaisviestintä muutoksessa on monialainen kirja. Siinä tarkastellaan muutoksia ohi eri ammattikuntien perinteisten toimialojen. Kokonaiskuvakeen hallinta vaatii entistä laajempaa osaamista.
Kokonaisviestintä muutoksessa on käyttökelpoinen teos esim. viestinnän, markkinoinnin ja visuaalisen suunnittelun opetuksen tukena. Kirjassa on runsaasti ajatuksia herättäviä ja opiskelijan kannalta mielenkiintoisia kysymyksiä ja tehtäviä. Se sopii hyvin myös kaikille muille mielikuvayhteiskunnan mekanismeista kiinnostuneille.
Kirjan tekijä Jari Koskinen on kokonaisviestinnän konsultti, jolla on pitkä kokemus brändien kehittämishankkeiden johtamisesta. Lisäksi hän on opettanut eri oppilaitoksissa, valmentanut organisaatioissa sekä kirjoittanut lukuisia asiantuntija-artikkeleita.
on opas mielikuvayhteiskunnan rakenteen ja logiikan tulkintaan. Se havainnollistaa meitä ympäröivää todellisuutta kriittisesti käytännön esimerkkien kautta sekä kannustaa pohtimaan mielikuvien, elämyksien ja tarinoiden valtaa. Kokonaisviestintä muutoksessa on monialainen kirja. Siinä tarkastellaan muutoksia ohi eri ammattikuntien perinteisten toimialojen. Kokonaiskuvakeen hallinta vaatii entistä laajempaa osaamista.
Kokonaisviestintä muutoksessa on käyttökelpoinen teos esim. viestinnän, markkinoinnin ja visuaalisen suunnittelun opetuksen tukena. Kirjassa on runsaasti ajatuksia herättäviä ja opiskelijan kannalta mielenkiintoisia kysymyksiä ja tehtäviä. Se sopii hyvin myös kaikille muille mielikuvayhteiskunnan mekanismeista kiinnostuneille.
Kirjan tekijä Jari Koskinen on kokonaisviestinnän konsultti, jolla on pitkä kokemus brändien kehittämishankkeiden johtamisesta. Lisäksi hän on opettanut eri oppilaitoksissa, valmentanut organisaatioissa sekä kirjoittanut lukuisia asiantuntija-artikkeleita.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä |
|
|---|---|
| Tekijä | Jari Koskinen |
| Teoksen nimi | Kokonaisviestintä muutoksessa |
| SKU | P-KOKO-43A88E |
| Avainsanat | markkinointi, maailmankuva, muutos, yhteiskunnallinen muutos, mielikuvat, viestintä, markkinointiviestintä, visuaalinen viestintä, graafinen suunnittelu, muutosvastarinta, postmoderni, brändit, postmodernismi |
