Jari Sarasvuo : Huomiotalous : Diilin opetukset
Tämä kirja jatkaa siitä, mihin diili jäi.
Miten maailmaa muuttava talous on muuttunut? Miten voittamisen varmistaminen on
muuttunut? Miksi kulttuuri on pyhä asia? Miksi markkinointi on paras tapa johtaa yritystä"
Miten myydään tarina tylsistyneille markkinoille? Elämässä saa sen, minkä ymmärtää
neuvotella itselleen, vai saako? Kuinka yritys saadaan kasvamaan huomiotaloudessa"
Miksi sinun tulisi uskoa sanaakaan tästä kirjasta"
Huomiotalous, strategia, johtaminen, neuvottelu, työnohjaus ja valmentaminen,
ilmiömarkkinointi, asiakasvirta, ihmisarvo ...
Mm. kaikki tämä sisältyy Jari Sarasvuon uuteen kirjaan.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Jari Sarasvuo |
Teoksen nimi | Huomiotalous : Diilin opetukset |