Jarmo R. Lehtinen : Palvelujen laatupainotteinen markkinointi
Alkaen 4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-A0FAA1

Palvelujen laatupainotteinen markkinointi pureutuu korkeatasoisten palveluyritysten markkinoinnin ja laadun integraatioon käytännön esimerkein. Kirja tarkastelee palvelujen roolia, johtamista, tuotantoprosessia ja henkilöstön motivointia sekä onnistumisen avaimia odotusten ja luovuuden kautta.
Tässä kirjassa analysoidaan korkeatasoisten palveluyritysten markkinointia. Aihetta lähestytään kolmen perusteellisesti käsitellyn esimerkkitapauksen avulla – esillä ovat tornikeskus, hotelliravintola ja sisustusliike. Tarkoituksena on integroida palvelujen markkinointi ja palvelujen laatu käytännönläheisellä tavalla. Kirjassa eritellään palvelujen roolia, palveluyrityksen johtamista, tuotantoprosessia, henkilöstön motivointia, palvelujen laadun luonnetta ja ulottuvuuksia. Asiakkaan odotusten tarkka seuraaminen ja intuitio yhdistyneinä luovuuteen ovat onnistumisen avaimia laatupainotteisessa palvelujen markkinoinnissa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jarmo R. Lehtinen |
| Teoksen nimi | Palvelujen laatupainotteinen markkinointi |
| SKU | P-PALV-A0FAA1 |
