Jarno Forssell & Esa Laurila : Hyvät mediasuhteet : myytit, todellisuus ja parhaat käytännöt

5,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HYVA-7F739C
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Mediasuhteet ovat avainasemassa yrityksen maineen ja tunnettuuden rakentamisessa, mutta median toimintatavat ja siihen liittyvät myytit jäävät helposti epäselviksi. Hyvät mediasuhteet: myytit, todellisuus ja parhaat käytännöt tarjoaa selkeitä käytännön vinkkejä ja oikaisee harhaluuloja yritysten ja tiedotusvälineiden suhteista.

Kenelle: Yritysjohtajille, asiantuntijoille, viestinnän ammattilaisille ja markkinointiviestinnän parissa työskenteleville.

Miksi toimittajat eivät viitsi perehtyä aiheisiin, joista tekevät juttuja? Kootaanko toimituksissa mustia listoja henkilöistä ja firmoista? Kuinka tiedotusvälineisiin kannattaa pitää yhteyttä? Miten haastattelussa käyttäydytään? Miksi uutisissa haastatellaan aina samoja ihmisiä?

Mediasuhteilla rakennetaan tehokkaasti yrityksen tunnettutta ja mainetta, sillä ansaitun julkisuuden tavoittavuus ja ennen kaikkea uskottavuus on toista luokkaa kuin maksetun mainonnan. Tiedotusvälineiden toimintaa tunnetaan kuitenkin niiden ulkopuolella huonosti, ja siihen liittyy paljon myyttejä.

HYVÄT MEDIASUHTEET valottaa yritysten ja tiedotusvälineiden suhdetta, avaa mediasuhteiden mystiikkaa ja oikoo vääriä käsityksiä. Se kertoo, miten tiedotusvälineet toimivat ja kuinka yritys voi palvella mediaa paremmin. Kirja antaa käytännön työvälineitä mediasuhteiden rakentamiseen ja toimittajien kohtaamiseen. Se valottaa myös kriisiviestinnän pääsääntöjä ja viestintätoimistojen työnkuvaa.

Kirja rohkaisee lukijoitaan - yritysjohtajia, asiantuntijoita, yritysviestijöitä ja muita markkinointiviestinnän ammattilaisia - kohtaamaan median ja tekemään sen muistaen, että nykymaailmassa media on yhteiskunnallisen keskustelun foorumi. Jos yritys tai yhteisö ei ole foorumilla itse puhumassa, sen paikan täyttää joku muu.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJarno Forssell & Esa Laurila
Teoksen nimiHyvät mediasuhteet : myytit, todellisuus ja parhaat käytännöt
SKUP-HYVA-7F739C
Avainsanatmedia, julkisuuskuva, yrityskuva, mediasuhteet
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja