Jay R. Galbraith : Designing the customer-centric organization : a guide to strategy, structure, and process

5,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-DESI-A8B7ED
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jay R. Galbraith tarjoaa käytännöllisen ja selkeän oppaan asiakaslähtöisen organisaation strategiseen suunnitteluun ja rakenteiden kehittämiseen.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJay R. Galbraith
Teoksen nimiDesigning the customer-centric organization : a guide to strategy, structure, and process
SKUP-DESI-A8B7ED
Avainsanatasiakaslähtöisyys, asiakkaat, yritykset, johtaminen, suunnittelu, organisaatiot, asiakkuudenhallinta, strateginen suunnittelu, suhdetoiminta, asiakkuus, strategiat, Organization, management, planning, Customers, strategy, Public relations, Strategic planning, Customer relations
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja