Jean-Noel Kapferer : Strategic brand management : new approaches to creating and evaluating brand equity

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-STRA-F248E0
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jean-Noël Kapfererin teos tarkastelee brändin rakentamisen ja arvon arvioimisen uusia lähestymistapoja, korostaen yhtenäisen strategisen vision merkitystä brändihallinnassa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJean-Noel Kapferer
Teoksen nimiStrategic brand management : new approaches to creating and evaluating brand equity
SKUP-STRA-F248E0
Avainsanatmerkkitavarat, tuotteet, produkter, märkesvaror
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja