Jeanne Bliss : Chief customer officer : getting past lip service to passionate action

Alkaen 8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CHIE-5B50B9
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jeanne Bliss pureutuu asiakasuskollisuuden johtamiseen ja käytännön strategioihin, joilla organisaatiot voivat ottaa asiakaskokemuksen aidosti ytimeensä.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJeanne Bliss
Teoksen nimiChief customer officer : getting past lip service to passionate action
SKUP-CHIE-5B50B9
AvainsanatIndustrial management, Customer relations
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja