Jim Blythe : Marketing planning : strategy, environment and context

8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-B12FB8
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jim Blythen teos tarjoaa kattavan näkemyksen markkinoinnin suunnittelun strategisista, ympäristöllisistä ja kontekstuaalisista ulottuvuuksista, korostaen erilaisten analyysien ja työkalujen merkitystä tehokkaassa markkinointiprosessissa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJim Blythe
Muut tekijätPhil Megicks
Teoksen nimiMarketing planning : strategy, environment and context
SKUP-MARK-B12FB8
Avainsanatmarkkinointi, yritysstrategiat, suunnittelu, ympäristö, strateginen suunnittelu, analyysi, strategiat, markkinat (taloustiede), auditointi, planning, Marketing, Auditing
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja