Jim Collins & James Charles Collins : Good to Great : Why Some Companies Make the Leap ... and Others Don't
Alkaen 8,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1805059
Can a good company become a great one and, if so, how?After a five-year research project, Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organization to
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jim Collins & James Charles Collins |
| Teoksen nimi | Good to Great : Why Some Companies Make the Leap ... and Others Don't |
| Sijainti | Paikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä |
| Kustantaja | Random house |
| Painovuosi | 2001 |
| Painos | 1 |
| Sidonta | Sidottu kansipaperein (kovakantinen) |
| Sivumäärä | 300 |
| Kieli | englanti |
| ISBN | 9780712676090 |
| Kunto | Tyydyttävä + (K2+) |
| Kansipaperin kunto | Pientä kulumaa |
| Muuta | Hieman kolhua reunoilla ja kulmissa, hieman kulumaa kansissa, muutamalla sivulla merkintää, selkämyksessä hieman vinoutta, omistajamerkintä |
| SKU | 1805059 |
| Korkeus (mm) | 241 |
| Syvyys (mm) | 161 |
| Paksuus (mm) | 31 |
| Paino (g) | 542 |
| Verokanta | Marginaaliverotus |
