Jim Collins & James Charles Collins : Good to Great : Why Some Companies Make the Leap ... and Others Don't

Alkaen 11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1904719
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jim Collinsin selvitys siitä, miten tavallisista yrityksistä voi nousta poikkeuksellisen menestyviä organisaatioita, tarjoaa yllättäviä ja ajatuksia herättäviä löydöksiä liike-elämän maailmasta. Tutkimus pohjautuu viiden vuoden perusteelliseen analyysiin menestyksen taustalla vaikuttavista tekijöistä.

Can a good company become a great one and, if so, how?After a five-year research project, Collins concludes that good to great can and does happen. In this book, he uncovers the underlying variables that enable any type of organization to

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJim Collins & James Charles Collins
Teoksen nimiGood to Great : Why Some Companies Make the Leap ... and Others Don't
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaRandom house
Painovuosi2001
Painos1
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä300
Kielienglanti
ISBN9780712676090
KuntoHyvä + (K3+)
Kansipaperin kuntoPientä kulumaa
MuutaPienoista kolhua reunoilla ja kulmissa, selkämyksessä aavistus vinoutta
SKU1904719
Korkeus (mm)240
Syvyys (mm)162
Paksuus (mm)30
Paino (g)546
VerokantaALV 14 %
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja