Jim Sterne : Customer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty and staying competitive

12,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CUST-87E961
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Jim Sternen teos tarjoaa käytännön opastusta verkkopohjaisen asiakaspalvelun rakentamiseen ja tehostamiseen toimintaa internetissä.

Kenelle: Markkinointi- ja asiakaspalvelun ammattilaisille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJim Sterne
Teoksen nimiCustomer service on the Internet : building relationships, increasing loyalty and staying competitive
SKUP-CUST-87E961
Avainsanatkuluttajat, markkinointi, mainonta, Internet, asiakkaat, palvelut, yritykset, viestintä, tietoliikenne, verkkoliiketoiminta, kommunikation, företag, Marketing, service, Consumers, e-business, datakommunikation, reklam (marknadsföring), Data communication, kunder
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja