Joe Cappo : The future of advertising : new media, new clients, new consumers in the post-television age

7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-THE--C86CD3
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Joe Cappo tarjoaa käytännönläheisiä strategioita mainonnan tulevaisuuden kohtaamiseen muuttuvassa mediaympäristössä. Kirja syventyy mm. kaapelitelevision, suoramarkkinoinnin ja internetin vaikutuksiin sekä massamarkkinan katoamiseen.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJoe Cappo
Teoksen nimiThe future of advertising : new media, new clients, new consumers in the post-television age
SKUP-THE--C86CD3
AvainsanatAdvertising
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja