John A. Saunders & Graham J. Hooley : Competitive Positioning - The Key to Marketing Strategy

4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-COMP-B47BA6
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

John A. Saundersin ja Graham J. Hooleyn teos pureutuu siihen, kuinka yritys voi tunnistaa kohdemarkkinansa ja rakentaa kilpailuedun, joka erottaa sen muista toimijoista. Kirjassa käsitellään syvällisesti segmentointia, positiointia sekä kilpailuasetelmissa puolustautumista ja hyökkäämistä yritysesimerkkien kautta.

Kenelle: Sopii erityisesti markkinoinnin loppuvaiheen opiskelijoille, MBA-opiskelijoille ja markkinointipäälliköille.

This book is aimed at final year marketing students, MBA students and marketing managers. Focusing on how to create and sustain superior performance in the market place this book deals with the two central issues in marketing strategy formulation: the identification of target markets and the customers that the company will seek to serve; and the creation of a differential advantage, or competitive edge, that will enable a company to serve the customers more effectively than the competition. positioning of a company from which the implementation of the marketing programme and the elements of the marketing mix are dictated. The book discusses the issues of segmentation and positioning, and how best to apply these approaches. Strategies are presented for defending one's own and attacking one's competitors' positions. Important issues for the 1990s are identified and a framework for developing marketing strategy is presented. British and European examples are given, for example Unilever, Amstrad and American theme parks.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJohn A. Saunders & Graham J. Hooley
Teoksen nimiCompetitive Positioning - The Key to Marketing Strategy
SKUP-COMP-B47BA6
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja