John Gerzema : The brand bubble : the looming crisis in brand value and how to avoid it

8,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
1295680
Käytetty / Kunto: hyvä
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJohn Gerzema
Muut tekijätEd Lebar
Teoksen nimiThe brand bubble : the looming crisis in brand value and how to avoid it
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaJossey-Bass
Painovuosi2008
Painos2
SidontaSidottu kansipaperein (kovakantinen)
Sivumäärä252
Kielienglanti
ISBN9780470183878
KuntoHyvä (K3) ks. kansipaperin kunto erikseen alta
Kansipaperin kuntoJonkin verran kulumaa & tahraisuutta
MuutaPienoista taipumaa, pienoista kulumaa, parin sivun kulmassa taitejälkeä
Korkeus (mm)235
Syvyys (mm)162
Paksuus (mm)24
Paino (g)466
VerokantaMarginaaliverotus
Avainsanatmarkkinointi, tavaramerkit, brändit, Marketing, Brand name products, Brands, Branding (Marketing), Trade marks
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoih...
Hanna kirjoitti hiljattain arvostelun