Jon Woodcock & Carol Vorderman : Koululaisen peliohjelmointikirja
Alkaen 15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KOUL-A1C7FD

Innostu peliohjelmoinnin maailmasta Scratchin avulla ja kehitä taitojasi luomalla omia pelejä helposti ymmärrettävien ohjeiden avulla.
Kenelle: Kirja sopii erityisesti 7–12-vuotiaille, joita kiinnostavat ohjelmointi ja tietokonepelit.
Jos pidät tietokonepelien pelaamisesta, miksi et tekisi niitä itse? Tässä kirjassa kerrotaan, miten rakennetaan jännittäviä kilpa-ajopelejä, hassuja tasohyppelypelejä ja hankalia arvoituspelejä.
Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.
Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jon Woodcock & Carol Vorderman |
| Muut tekijät | Veli-Pekka Ketola |
| Muut tekijät | Kääntänyt: Veli-Pekka Ketola |
| Teoksen nimi | Koululaisen peliohjelmointikirja |
| SKU | P-KOUL-A1C7FD |
| Avainsanat | ohjelmointi, ohjelmointikielet, peliohjelmointi, pelisuunnittelu, tietokonepelit |
