Jon Woodcock & Carol Vorderman : Koululaisen peliohjelmointikirja

Alkaen 15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KOUL-A1C7FD
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Innostu peliohjelmoinnin maailmasta Scratchin avulla ja kehitä taitojasi luomalla omia pelejä helposti ymmärrettävien ohjeiden avulla.

Kenelle: Kirja sopii erityisesti 7–12-vuotiaille, joita kiinnostavat ohjelmointi ja tietokonepelit.

Jos pidät tietokonepelien pelaamisesta, miksi et tekisi niitä itse? Tässä kirjassa kerrotaan, miten rakennetaan jännittäviä kilpa-ajopelejä, hassuja tasohyppelypelejä ja hankalia arvoituspelejä.

Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJon Woodcock & Carol Vorderman
Muut tekijätVeli-Pekka Ketola
Muut tekijätKääntänyt: Veli-Pekka Ketola
Teoksen nimiKoululaisen peliohjelmointikirja
SKUP-KOUL-A1C7FD
Avainsanatohjelmointi, ohjelmointikielet, peliohjelmointi, pelisuunnittelu, tietokonepelit
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja