Jon Woodcock & Carol Vorderman : Koululaisen peliohjelmointikirja

Innostu peliohjelmoinnin maailmasta Scratchin avulla ja kehitä taitojasi luomalla omia pelejä helposti ymmärrettävien ohjeiden avulla.
Kenelle: Kirja sopii erityisesti 7–12-vuotiaille, joita kiinnostavat ohjelmointi ja tietokonepelit.
Jos pidät tietokonepelien pelaamisesta, miksi et tekisi niitä itse? Tässä kirjassa kerrotaan, miten rakennetaan jännittäviä kilpa-ajopelejä, hassuja tasohyppelypelejä ja hankalia arvoituspelejä.
Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Jon Woodcock & Carol Vorderman |
Muut tekijät | Veli-Pekka Ketola |
Muut tekijät | Kääntänyt: Veli-Pekka Ketola |
Teoksen nimi | Koululaisen peliohjelmointikirja |
SKU | P-KOUL-A1C7FD |
Avainsanat | ohjelmointi, ohjelmointikielet, peliohjelmointi, pelisuunnittelu, tietokonepelit |