Jorma Sipilä : Asiantuntija ja asiakas : myymmekö tunteja vai tulosta
Alkaen 17,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-33A576

Jorma Sipilän teos tarjoaa käytännönläheisiä ratkaisuja asiantuntijapalveluiden markkinointiin ja asiakassuhteiden kehittämiseen. Kirja pohjautuu suomalaisten yritysten parhaisiin käytäntöihin ja antaa arvokkaita vinkkejä sekä asiantuntijoille että asiantuntijaorganisaatioille.
Kenelle: Asiantuntijat, tiimit ja esimiehet asiakaskontakteissa sekä asiantuntijapalveluiden ostajat.
Asiantuntijat kilpailevat hyvistä asiakassuhteista ja mielenkiintoisista projekteista entistä ammattitaitoisemmin. Yksittäiselle asiantuntijallekaan ei kuitenkaan enää riitä, että hän on oman alansa spesialisti: asiantuntijan pitää hallita myös oman osaamisensa markkinointia ja asiakaspalvelua.
"Asiantuntija ja asiakas" -kirja on vastaus asiantuntijoiden ja yritysten todelliseen tarpeeseen. Se on tiivis opaskirja, jonka tavoitteena on auttaa käytännöllisesti asiakassuhteiden luomisessa, säilyttämisessä ja jalostamisessa.
Kirja antaa vastauksia moniin kysymyksiin:
• Mitkä keinot tehostavat asiantuntijapalveluiden markkinoinnissa?
• Miten valitaan ja saadaan uudet asiakkaat?
• Miten asiakkaalle myydään hyötyä tuntien sijaan?
• Miten toimitaan projektinaikaisessa myynnissä?
Tehokkaammalla myynti- ja asiakaspalvelutyöllä voidaan parantaa yrityksen kannattavuutta ja oman työn vaikuttavuutta ja samalla hallita paremmin omaa ajankäyttöä ja oman osaamisen kehittämistä.
Kirja on tarkoitettu asiakaskontakteissa työskenteleville asiantuntijoille, tiimeille ja esimiehille. Se auttaa myös asiantuntijapalveluiden ostajia toimivan asiakassuhteen rakentamisessa.
Kirja perustuu eri alojen suomalaisten yritysten parhaaseen käytännön osaamiseen. Siksi kirja on käytännönläheinen, ideoita pursuava, asiantuntijatyön mahdollisuuksia herättävä.
"Asiantuntija ja asiakas" -kirja on vastaus asiantuntijoiden ja yritysten todelliseen tarpeeseen. Se on tiivis opaskirja, jonka tavoitteena on auttaa käytännöllisesti asiakassuhteiden luomisessa, säilyttämisessä ja jalostamisessa.
Kirja antaa vastauksia moniin kysymyksiin:
• Mitkä keinot tehostavat asiantuntijapalveluiden markkinoinnissa?
• Miten valitaan ja saadaan uudet asiakkaat?
• Miten asiakkaalle myydään hyötyä tuntien sijaan?
• Miten toimitaan projektinaikaisessa myynnissä?
Tehokkaammalla myynti- ja asiakaspalvelutyöllä voidaan parantaa yrityksen kannattavuutta ja oman työn vaikuttavuutta ja samalla hallita paremmin omaa ajankäyttöä ja oman osaamisen kehittämistä.
Kirja on tarkoitettu asiakaskontakteissa työskenteleville asiantuntijoille, tiimeille ja esimiehille. Se auttaa myös asiantuntijapalveluiden ostajia toimivan asiakassuhteen rakentamisessa.
Kirja perustuu eri alojen suomalaisten yritysten parhaaseen käytännön osaamiseen. Siksi kirja on käytännönläheinen, ideoita pursuava, asiantuntijatyön mahdollisuuksia herättävä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jorma Sipilä |
| Teoksen nimi | Asiantuntija ja asiakas : myymmekö tunteja vai tulosta |
| SKU | P-ASIA-33A576 |
| Avainsanat | asiakassuhde, asiakkaat, asiantuntijuus, asiantuntijaorganisaatiot |
